woensdag 13 augustus 2014

The fault in our stars

Na alle super positieve en mega lovende recensies over dit boek kon ik niets anders dan het ook lezen. Met een kop thee en tissues kroop ik op de bank. Alleen...hoe ga ik dit zeggen?! Misschien ligt het aan mij. Heb ik totaal geen smaak of literair inzicht. Ben ik blind voor de diepere lagen en mag ik mijzelf niet langer een boekenwurm noemen. Of juist daardoor...te veel gelezen en kan niet meer verrast of geraakt worden. Een keiharde bitch zonder gevoel. Maar misschien ben ik gewoon ook iets te oud voor dit genre?!

Ik vond het niet heel bijzonder. Sorry mensen. Oké verhaal...absoluut geen tissues nodig gehad. Ja...als boekenlegger. 



Veel meer diepgang heeft dit blogje ook niet.

Om positief te eindigen: Leuk dat een deel in Amsterdam afspeelt.

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Ik lees dit echt nu pas, maar ik ben het wel met je eens. Ik vond het boek wel mooi ofzo, en verdrietig, maar het greep me niet heel erg.
    Maar bij de film jankte ik echt tranen met tuiten. Boooeeehooeee! Misschien kwam het door mijn eigen belabberde omstandigheden (grieperig, 16 uur lang in een vliegtuig, niet kunnen slapen terwijl iedereen om je heen dat wel doet), maar toch. JAN-KEN.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

    BeantwoordenVerwijderen